Tilaa tekstiviestit häiriötilanteista

Toisinaan käy niin, että joudumme katkaisemaan vedet kiinteistöltä esimerkiksi vuodon tai huoltotyön vuoksi. Tilanteet tulevat usein yllättäen ja paikalle rientää päivystystiimimme. Pyrimme lähettämään häiriöalueella oleville asiakkaillemme tiedotteen tekstiviestitse. Toimistoajan ulkopuolella resurssimme ovat rajalliset ja päivystys tapahtuu pienellä, mutta tehokkaalla päivystystiimillä. Mikäli vettä ei tule, kurkkaathan ensin verkkosivumme häiriökartalta mistä vika voisi johtua.

Mikäli yhteystietosi ovat jo Kouvolan Veden asiakasrekisterissä saat ilmoittamaasi puhelinnumeroon tekstiviestin kuten ennenkin. Palvelumme on laajentunut ja jatkossa myös esimerkiksi kerrostaloasukkaat saavat häiriöviestejä.

Palvelu käyttää julkista tietokantaa ja viestit lähetetään automaattisesti yli 16-vuotiaille asukkaille, joiden puhelinnumero ja osoite on julkinen. Sinun ei tarvitse tällöin suorittaa rekisteröintiä. Mikäli et halua viestejä, poista numerosi järjestelmästä alempana olevan ohjeen mukaan. Viestipalveluun rekisteröityjä yhteystietoja ei lisätä asiakastietojärjestelmäämme.

Voit tilata tekstiviestitiedotteen matkapuhelimeesi ja/tai sähköpostiisi tai ääniviestinä lankapuhelimeen. Rekisteröidy palveluun, jos haluat vastaanottaa useaa osoitetta koskevia tekstiviestitiedotteita, et ole suoraan Kouvolan Veden asiakas (esim. taloyhtiön asukas) asut muualla kuin Kouvolassa tai haluat tiedotteen sähköpostiisi.

Täyttöohjeet löydät lomakkeen alta.


Näin rekisteröidyt palveluun

  1. Kirjoita kenttiin puhelinnumerosi (muodossa 0401234567) ja/tai sähköpostiosoitteesi sekä nimesi. Klikkaa Lähetä PIN-koodi -painiketta.
  2. Saat pian nelinumeroisen PIN-koodin tekstiviestillä ja/tai sähköpostiin.
    Jos annoit lankapuhelinnumeron, saat pian puhelun, jossa sinulle luetellaan PIN-koodi.
    Kirjoita saamasi PIN-koodi sille varattuun kenttään ja klikkaa OK-painiketta.
  3. Klikkaa Jatka-painiketta.
  4. Kirjoita kenttiin postinumerokadunnimi ja talonnumero (ei asunnon numeroa). Huom. automaattinen täyttö. Valitse osoitteesi ja klikkaa Jatka-painiketta.
  5. Tarkista kirjoittamasi tiedot ja klikkaa Lopeta-painiketta vahvistaaksesi osoitetietosi rekisteröiminen. Klikkaa Jatka-painiketta jos haluat samalla rekisteröidä toisen osoitteen. Jatkossa saat viestit valitsemallasi tavalla.

Huomioithan, että voit rekisteröidä useamman kuin yhden osoitteen, esimerkiksi kesämökin tai lähiomaisen osoitteen. Huoltoyhtiöt, isännöitsijät ja muut yritykset voivat tilata hallinnoimiaan kiinteistöjä koskevia tekstiviestitiedotteita. Tarkistathan että osoitteesi on Kouvolan Veden toiminta-alueella. PIN-koodin toimitus voi viivästyä, pyydämme kärsivällisyyttä. Tilattua PIN-koodia voi käyttää vain kerran.

Pidä yhteystietosi ajan tasalla

Jos osoitteesi tai puhelinnumerosi muuttuu, voit aina päivittää tietojasi täyttämällä uudet tietosi lomakkeeseen ja tilaamalla uuden PIN-koodin.

Peru tekstiviestitiedotteet

Lomakkeen kautta pystyt myös perumaan tekstiviestitiedotteet ja poistamaan tietosi rekisteristä. Tee näin:

  • Suorita rekisteröinnin kohdat 1. ja 2.
  • Halutun osoitteen kohdalla paina Peru tilaus

Tietosuoja

Tekstiviestipalvelun tuottaa ohjelmistoyritys F24. Rekisteröityessäsi palveluun annat suostumuksesi F24:lle kerätä henkilötietojasi (nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite). Rekisteriin tallennettuja henkilötietoja ei käytetä muuhun kuin tekstiviestitiedottamiseen. Tietoja ei luovuteta eteenpäin ja niihin on pääsy vain henkilöillä, jotka on valtuutettu käyttämään tekstiviestijärjestelmää.

Kouvolan Veden tietosuojaseloste

Tästä raportointipalveluun

Seuraa vedenkulutustasi.

Lue lisää
Kuvituskuva nainen tietokoneella