10.2.2022

Asiakaspalvelun puhelinnumero vaihtunut

Henkilö istuu tietokoneen ääressä ja puhuu puhelimeen sankakuulokkeiden avulla

Asiakaspalveluun uusia tuulia!

Puhelinnumero on vaihtunut ja lisää uusia sähköisiä palveluita on otettu käyttöön.

Uusi numero on 040 5299 294.

Asiakaspalvelumme on avoinna maanantaista perjantaihin klo 9 – 11 ja 13 – 15.

Voit laittaa myös sähköpostia vesilaskutus asioissa vesilaskutus[a]kouvolanvesi.fi

Suosittelemme käyttämään asiointiin myös sähköisiä palveluitamme.

Omistajan- ja vuokralaisen vaihtoihin voit käyttää niihin liittyviä sähköisiä omistajanvaihtolomakkeita.

Sivustolla on ilmoituslomakkeet entiselle ja uudelle omistajalle sekä vuokralaisen vaihtumisesta ilmoituslomake kiinteistön omistajalle.

Vesimittarilukeman voit ilmoittaa totuttuun tapaan raportointipalvelumme kautta. Ilmoittamista varten tarvitset asiakasnumeron sekä vesimittarinumeron. Löydät ne molemmat viimeisimmästä laskustasi. Raportointipalvelusta pääset myös seuraamaan vedenkulutushistoriaasi.

Laskujen vastaanottamiseen suosittelemme eLaskua ja yrityksille verkkolaskua. eLaskun voit ottaa käyttöön oman verkkopankin kautta. Laskuttajana on Kouvolan Vesi Oy ja tarvitset viimeisimmästä paperilaskusta viitenumeron sekä asiakasnumeron. Seuraa oman verkkopankin ohjeita käyttöönotossa.

Seuraavalla kerralla, kun syötät paperilaskusi tietoja verkkopankkiisi laskun maksua varten, on sinulla käytössä tarvittavat tiedot eLaskun tilaamiseen. Suosittelemme! Näin säästämme sekä luontoa, että kustannuksia yhdessä.

Yrityksesi verkkolaskun vastaanottotiedot voit lähettää sähköpostitse osoitteeseen vesilaskutus[a]kouvolanvesi.fi