PÄÄKIRJOITUS: Laadukasta vesihuoltoa asiakasta kuunnellen

10.12.2024

Vesilähde 2024: Laadukasta vesihuoltoa asiakasta kuunnellen

Kouvolan Veden strategian yksi kulmakivi on kuunnella asiakasta ja kehittää toimintaamme palautteenne pohjalta. Keväällä 2024 teetimme asiakas- ja sidosryhmätutkimuksen, johon saimme teiltä yli 1 400 arvokasta vastausta. Kiitos luottamuksesta!  

Tutkimuksen perusteella vesilaitostamme pidettiin luotettavana toimijana ja veden laatu oli hyvää. Veden hinnasta ja sen perusteluista saimme kriittistä palautetta. Veden hinnan muodostuminen onkin nostettu yhdeksi tämän lehden pääteemoista. 

tä työ tehdään, jotta voimme tarjota teille puhdasta ja laadukasta vettä jokaisena päivänä. 

Yleinen hintojen ja kustannusten nousu on vaikuttanut myös veden hintaan. Vesihuollon saneerausvelka pakottaa vesilaitokset korottamaan hintoja, jotta voimme tehdä tarvittavat investoinnit vesihuoltoinfran toimintakyvyn ylläpitämiseksi. Tätä työtä tehdään, jotta voimme tarjota teille puhdasta ja laadukasta vettä jokaisena päivänä. 

Vaikka maailman yleinen turvallisuustilanne on haastava, niin vesilaitoksena pyrimme tekemään kaiken mahdollisimman hyvin, jotta voimme turvata vesihuoltopalvelut muuttuneessa toimintaympäristössä. Tuotanto- ja turvallisuuspäällikkömme Teija Suutari kertoo lehdessä varautumisesta ja kyberturvallisuudesta. 

Toivottavasti lehti tarjoaa mukavaa luettavaa ja uusia ajatuksia vesihuollon parissa. Olemme erittäin kiitollisia palautteesta. Sen pohjalta pyrimme kehittämään toimintaamme ja etsimään ratkaisuja asiakkaidemme hyväksi. 

Toivotan lehden lukijoille ja asiakkaillemme hyvää joulun odotusta! 

Ari Mikkelä
toimitusjohtaja 

Lue tuorein Vesilähde -asiakaslehti täältä.